Opinia użytkownika: Klient_Pq6t
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Nie polecam sklepów Komfort. Przyjmują zamówienie na towar zapewniając Że na 1000% będzie po czym zamówienia nie realizują. Po wizycie w sklepie obsługa stwierdziła że to nie ich wina i zostałem odesłany do kontaktu z infolinią. Tam mnie przełączali od jednego do drugiego i nikt nie potrafił odpowiedzieć dlaczego nie dostałem zamówionych paneli. Po rozmowach z kilkoma konsultantami poprosiłem o kontakt z kierownikiem wtedy poproszono mnie o nr tel i że kierownik oddzwoni. Niestety do tej pory nie ma kontaktu ze strony Komfortu. Tak się szanuje zwykłego klienta w tej sieci którą będę omijał szerokim łukiem i przestrzegał innych przed narażaniem się na koszty i nerwy. Skąd koszty? Na dzień odbioru paneli miałem umówioną ekipę na ich położenie i jeżdżenie płonnych sklepach w celu zakupu podobnego towaru