Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: Jestem bardzo zadowolona z wizyty w tej placówce. Zaraz po wejściu zostałam zauważona, powitana i poproszona o podejście do pracownika. Finalna rozmowa toczyła się przy biurku na siedząco. Od początku spotkania pracownica zbudowała miłą atmosferę do rozmowy. Przez cały czas rozmowy utrzymywała kontakt wzrokowy. Miała pogodny wyraz twarzy. Doradca chętny do pomocy. Moim zdaniem posiada dużą wiedzę o produktach bankowych i z wielką swobodą po nich się porusza. Dokładnie zdiagnozowała moje potrzeby. Przedstawiła ofertę która wyczerpywała moje oczekiwania. Mówiła językiem dla mnie zrozumiałym. Upewniała się czy wszystko dla mnie jest zrozumiałe. Odniosłam wrażenie, że pracownikowi zależy na tym by mnie dobrze obsłużyć bym zdecydowała się na zakup prezentowanego produktu już w dniu wizyty. Uznałam, że pracownik jest szczery i niczego nie zataja. Z dużą swobodą i pewnością w głosie prezentował ofertę. Miła atmosfera rozmowy. Pracownik bardzo zaangażowany w wykonywaną pracę. Chętny do pomocy. Przekazał dużo istotnych informacji. Zachęcał do skorzystania z oferty.