Opinia użytkownika: Klient_4KKI
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Dzisiaj tj. 10.08 b.r. otrzymuję sms-a "tylko dzisiaj mięso mielone 500g w cenie 3,99 przy zakupie 2 szt.", a że chodziły za mną gołąbki, to jadę choć nie mam blisko. Na stoisku informacja bolszymi bukwami taka jak w sms. Biorę, sterczę do kasy kilkanaście minut (jak zwykle tylko jedna czynna}, okazuje się, że żadnej promocji nie ma. Proszę o kierownika, przychodzi po kolejnych kilkunastu minutach, rozmawia z kasjęrką mnie zupełnie ignoruje i odchodzi. Wołam ją i pytam czy długo mam czekać. Słyszę odpowiedż: jeżeli o mnie chodzi do do .......... możecie się domyślić. Stracone paliwo, stracony czas, nerwy. Po powrocie do domu chcę się dowiedzieć dlaczego wabią klientów nieistniejącą promocją, dzwonię na infolinię; pomimo wielokrotnych prób słyszę komunikat "nr chwilowo niedostępny", znajduję w internecie nr do firmy - nikt nie odbiera (sobota) Zdecydowanie odradzam zakupy, szkoda czasu. Aha, sklep w Jeleniej Górze ul. Kiepury. Nie mogłem wybrać z rozwinięcia zakładki lokalizacyjnej, bo nie ma sklepu w Jeleniej Górze, tak jak nie ma promocji w polomarket, choć jest od nich sms i jest pisemna informacja na stoisku, ot taki sobie tani chwyt na zwabienie klientów, a co?