Opinia użytkownika: Klient_btMg
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Od dwóch miesięcy próbuję zmienić pakiet... I cały czas słyszę, że prześlą aneks oraz kuriera z modemem. Kurier nie pojawił się. W ostatniej rozmowie usłyszałam, że aneks został anulowany, na pytanie dlaczego, Pani na infolinii wyciszyła się na 15 minut aby wrócić z odpowiedzią, że... nie ma pojęcia co się stało :D Dodatkowo, próbowałam skontaktować się mailowo jednak do tego trzeba się zarejestrować czego uczynić nie mogę bo po wpisaniu danych otrzymuję błąd systemu :D Być może problemem jest to, że w pole numer klienta wpisuję numer umowy bo chyba samego IDK nie posiadam :D No kurcze.... Generalnie załatwienie czegokolwiek jest utrudnione, trzeba dzwonić kilka razy, nie można po prostu napisać maila, jakiś koszmar. Dzwoniłam już 6 razy i nadal nie sfinalizowałam zmiany pakietu. I dodam, sama pracuję na obsłudze klienta na infolinii przychodzącej i jestem osobą szczerze wyrozumiałą bo znam tę pracę od drugiej strony jednak sam BOK Inea jak i Wasze procedury są po prostu koszmarne.