Opinia użytkownika: Klient_F6Nc
Dotycząca firmy: Virgin Mobile
Treść opinii: Ostatnio byłam zainteresowana zmianą operatora komórkowego. Wypełniłam zgłoszenie na stronie internetowej firmy. Następnego dnia znalazłam jednak bardziej interesującą ofertę. Zadzwoniłam do Virgin Mobile, żeby zrezygnować z przejścia i poprosić, żeby nie wysyłali do mnie kuriera z dokumentami do podpisania. Chciałam zaoszczędzić firmie niepotrzebnego zachodu. Kiedy dodzwoniłam się na infolinię, zostałam poinformowana, że w tym momencie nie można zapisać mojej rezygnacji, ponieważ system informatyczny nie działa. Kiedy zadzwoniłam po kilku godzinach dowiedziałam się, że nie mogę już złożyć rezygnacji. Po dwóch dniach przyszedł do mnie kurier z dokumentami, których nie podpisałam. Uważam, że lepiej działający system i możliwość rezygnacji telefonicznej w przeciągu 24 h zaoszczędziłaby firmie czasu i pieniędzy a mi jako klientowi dała większe poczucie wolności wyboru.