Opinia użytkownika: Klient_ketn
Dotycząca firmy: FPHU Hurtownia MAG-MIR
Treść opinii: Sklep ma bardzo dziwną politykę. Zamówiłam kosiarkę do trawy, od razu zapłaciłam e-przelewem. Wybrałam dostawę kurierem. Przez tydzień nikt się do mnie nie odzywał, nie dostałam żadnej wiadomości nt. wysyłki zamówienia. Otrzymałam tylko e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Zaniepokojona, że tyle czasu czekam a towaru nie ma, otworzyłam tę wiadomość w poszukiwaniu numeru telefonu do firmy. Wczytałam się dokładnie w treść (bardzo długą), pod tabelką z podsumowaniem zamówienia, a tam informacja (wcale nie rzucająca się w oczy), że muszę potwierdzić swoje zamówienie w ciągu 24 godzin, bo inaczej je anulują. Zadzwoniłam zatem do firmy. Odbierany jest tylko telefon komórkowy, na stacjonarny nie udało mi się dodzwonić. Nikt się nie przedstawił. Wzięto ode mnie moje dane i ktoś miał oddzwonić. Oczywiście nikt nie oddzwonił. Dzwonię tam znów kolejnego dnia. Pani poinformowała mnie, że kolega dzwonił do mnie a ja nie odbierałam. Cały dzień czekałam. Znów obietnica, że ktoś zadzwoni i znów nic. Kosiarkę w międzyczasie jednak wysłano. Zapakowana dobrze, żeby nie było uszkodzeń w transporcie. Niestety dostałam towar z ekspozycji. Kosiarska zapakowana była w karton i worek. Sam sprzęt był zakurzony i porysowany. Uchwyty od kosiarki były nieumiejętnie odkręcone. Rurka niemiłosiernie porysowana, plastik na kosiarce w miejscu łączenia z rurką uszkodzony. Śrubka ułamana, a część wciąż tkwiła w rurce. Nie odesłałam kosiarki tylko dlatego, że pilnie jej potrzebowałam. Sklepu nie polecam. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)