Opinia użytkownika: Klient_w5J0
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Fatalna obsługa w sklepie. Klient przychodząc do sklepu z nadzieją, że otrzyma profesjonalne doradztwo w temacie biżuterii, spotyka się z obojętnością obsługi. Poza tym prosząc o konkretny rozmiar pierścionka, otrzymuje się inny. Sklep nie bierze winy na siebie za pomylony pierścionek, powołując się na to, że w dokumentach były wszystkie informacje. Nie sądzę, żeby każdy klient, który przychodzi z prośbą o pomoc w doborze pierścionka, gdzie prosi o konkretny rozmiar, sprawdza w dokumentach czy aby na pewno otrzymał produkt w rozmiarze, który chciał kupić, skoro jasno powiedział czego potrzebuje. Potem oczywiście kolejny problem w sklepie - wymiana. Nie dość, że błędnie sprzedany produkt to trzeba kolejny miesiąc czekać na ekspertyzę, po której może okazać się, że jednak nie dojdzie do wymiany, bo produkt był noszony. Jak to możliwe, że był noszony, skoro nie dało się go włożyć na palec? Wystarczy trochę logiki. Pytając kulturalnie w sklepie, ile czasu można czekać na informację o wyniku ekspertyzy, spotkaliśmy się w pretensją Pani, że w ogóle śmiemy zapytać. Bardzo, bardzo nie polecam tego salonu. Myślę, że lepiej skorzystać z usług W.Kruk lub innego salonu niż konfrontować się z obsługą w tym sklepie.