Opinia użytkownika: Kornelia_1
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: 17 lipca 2019 r. złożyłam zamówienie na odbiór paczki. Kurier miał się zgłosić 22 lipca (poniedziałek). Nie skontaktował się sam, z własnej inicjatywy przez ponad tydzień oraz nie odebrał paczki. Codziennie dostawałam maile z informacją, że w danym dniu kurier odbierze przesyłkę. Nic takiego nie nastąpiło. Gdy w trzecim dniu odebrał telefon, twierdził, że nie może odebrać przesyłki, ponieważ ma zepsuty samochód. Pod koniec tygodnia zgłosiłam dwa razy interwencje za pomocą czatu DPD. Bezskutecznie. Nie otrzymałam również informacji o skutkach interwencji. Na początku kolejnego tygodnia zgłosiłam problem na infolinii. Konsultant mnie rozłączył w połowie załatwiania sprawy. Dopiero kolejny wysłuchał i przekazał, że sprawa zostanie poruszona z kurierem. Kurier zadzwonił i oznajmił, że nie ma szans, by on odebrał paczkę po 15, mimo, że DPD pracuje do 17. Zaproponował, by paczkę zostawić u jakiegoś sąsiada. Sprawa przekazana do firmy, do której miała być wysłana paczka. Firma skontaktowała się z opiekunem w DPD. Sprawa jest w toku, paczkę ma podjąc inny kurier,