Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_LPGI

Dotycząca firmy: Bagietka

Treść opinii: Już któryś raz zauważyłem dziwne, obcesowe, a nawet wręcz nieuprzejme podnoszenie głosu przez 1 ną ekspedientkę piekarni Bagietka, Netto/Rakoczego 13 - incydent w dn. 31.07.2019, godz 9:50 przekroczył jednak minimum zasad kultury ogólnie przyjętych dla obsługi klientów . Macie państwo certyfikat ISO 9001 i HACCP., a i to nie pomaga wam utrzymać w ryzach jednej 'czarnej owcy' którą zatrudniacie bez zastanowienia, nie patrząc na efekty jej zachowania wobec nawet stałych klientów? Osoba ta, dała upust swojej bezczelności wobec innych klientów stojących w kolejce, popisując się efektem chwili, gdy była grzecznie zapytana o podział produktu. Może tylko wtedy ma coś do powiedzenia publicznie. W ramach systemu ISO macie państwo procedury które wymuszają działania korygujące, a taką osobę skierują do pracy np. przy zamiataniu ulicy przy piekarni w Chojnicach? Nie wymagamy dużo od zapracowanych ekspedientek, jednak kultury tak. Wyroby dobre naprawdę ale brak kultury, to nie. Proszę wyjaśnić tej osobie pojęcie empatia, kultura, dobre maniery. Oczekuję reakcji. Z poważaniem. Klient. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)