Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_So3B

Dotycząca firmy: LOTOS

Treść opinii: Tankowaliśmy przed chwilą na ww. stacji. Pomimo dobrze podanego numeru stanowiska przez klienta, przez pomyłkę kasjerki, „sąsiedzi” obok zapłacili za nasz gaz. Nie byłoby problemu, gdyby nie to, że wszyscy kasjerzy dalej obsługiwali innych klientów i nie mieli zamiaru wyjaśnić sytuacji, my musieliśmy ponownie stać w kilku kolejkach. Po nieudanych próbach rozmowy z kasjerami zapłaciliśmy za drugi gaz i postanowiliśmy, że sami rozliczymy się miedzy sobą. Poprosiliśmy tylko o rozmienienie 50 zł, żeby móc się rozliczyć. Nikt z obsługi nie chciał nam rozmienić gotówki, nikt nie posiadał drobnych, po wielu prośbach jednak okazało się, że jednak są drobne, ale po prostu obsługa nie chciała nam nawet pomóc, mimo ich własnego błędu! Oczywiście pomyłki mogą się zdarzyć, ale obsługa stacji w zaistniałej sytuacji zachowała się co najmniej nieodpowiednio.