Opinia użytkownika: Kupowacz
Dotycząca firmy: Carrefour Market
Treść opinii: Wchodząc do supermarketu, nie tylko nie spodziewamy się profesjonalnej obsługi, ale również podświadomie jej nie oczekujemy. W dzień wzmożonego ruchu - czwartek, godziny popołudniowe, udałam się do sklepu Carrefour Market przy ulicy Rembielińskiej 7. Zainteresowała mnie informacja o aplikacji Mój Carrefour, wywieszona w witrynie sklepu i zdecydowałam się ją pobrać. Ponieważ były to moje pierwsze kroki w tej aplikacji, a zgodnie z informacją oferowała znaczące rabaty, postanowiłam poprosić o wsparcie ze strony pracownika. Pierwszego szoku doznałam, gdy okazało się że pracownicy są dostępni na sklepie - bardzo miłe zaskoczona podeszłam do pracownicy układającej towar. Zostałam powitana ze szczerym uśmiechem, a także zapytana w czym może mi pomóc. Przedstawiłam swoje rozterki, związane z funkcjami aplikacji. Ekspedientka pokazała mi nie tylko jak działa apka ogólnie, ale również jak skorzystać z reklamowanych rabatów. Zapytała czy interesuje mnie konkretny produkt - potwierdziłam, wskazując na napoje. Pani zaprowadziła mnie do regału, żartując że rozróżnianie prawej od lewej, nie jest Jej mocną stroną. Z ogromnym entuzjazmem, podeszłam do kasy, gdzie przemiła pracownica widząc wielkość dokonywanych zakupów, poinformowała mnie o możliwości zamawiania dostawy do domu. Jeżeli ktoś ma czas i możliwość podjechania do Carrefoura, zachęcam do odwiedzin placówki na Bródnie. Ja będę stałym klientem.