Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Credit Agricole

Treść opinii: JAKOŚĆ OBSŁUGI TELEFONICZNEJ TO KPINA, WIĘKSZOŚĆ PRACOWNIKÓW NIE MIŁYCH, PODNOSZĄ GŁOS, FIRMA CHYBA NIE ZDAJE SOBIE SPRAWY ŻE TO JA JESTEM KLIENTEM. OBSŁUGA KLIENTA JAK 15 LAT TEMU W INNYCH FIRMACH, POLECAM POCZYTAĆ WIĘCEJ NA TEMAT OBSŁUGI KLIENTA, WYSŁAĆ PRACOWNIKÓW NA SZKOLENIA ITD. POMIJAJĄC TEMAT JAKOŚCI . PROSZĄC O NAGRANIA MOJE Z PRACOWNIKIEM OBIECUJĄ ZE WYŚLĄ PO CZYM PRZEZ WIELE MIESIĘCY CISZA. PONOWNY KONTAKT I PROŚBA- NADAL BEZ ŻADNYCH INFORMACJI. TO JEST KPINA. BARDZO ODRADZAM WSZYSTKIM. MUSIAŁEM ZAZNACZYĆ JEDNĄ GWIAZDKĘ ABY DODAĆ OPINIE CHOĆ CHCIAŁBYM DAĆ 0 LUB -1.