Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_65ys

Dotycząca firmy: PRIMADENT

Treść opinii: na umówionym terminie czekałem prawie godzinę,/ opóżnienie / ,pani stomatolog nie zakończyła leczenia uprzedni zaczętego zęba, stwierdzając że jego nie warto leczyć,zaczęła leczenie innego zęba, w trakcie wypełniania zapytała czy zapłacę 180,- to użyje plomby I gatunku ,po uzyskaniu informacji że nie mam przy sobie gotówki, tylko kartę płatnicza,poinformowała mnie,że zastosuje gorszą plombę i tak też się stało po wyjściu z gabinetu przypomniałem sobie, że nie zapytałem ile muszę odczekać jedzeniem , przez zamknięte drzwi udzielono mi odpowiedzi że mogę w zasadzie\ jeść od razu w/g mnie cały skład stomatologów z ubiegłego roku opuścił ten gabinet a obecny skład nie szanuje pacjentów ,to że pacjent leczy zęby na koszt NFZ nie oznacza że jest pacjentem II gatunku i nie należy go szanować gabinet schodzi na psy - zdecydowanie nie polecam