Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Bank kolejny raz z rzędu nalicza nie słusznie opłatę za konto tzn. mimo wykonanych operacji i odpowiednich wpływów od momentu przejęcia wbk przez santander naliczana jest opłata za prowadzenie rachunku po mojej reklamacji jest ona zwracana a w następnym miesiącu ponownie pobierana i tak bodajże od 9 miesięcy. nikt z tym nic nie robi. Ponadto dzięki temu dowiedziałem się ze do mojego konta jest drugi login choć takiego nie otrzymałem( konto jest wspólne zakładane jeszcze w kredyt banku na jeden login). Nikt jednak nie chce mi go podać twierdząc że mogą go podać tylko mojej żonie w placówce. Tam są jednak zawsze kolejki, a po godzinach pracy żony bank jest zamknięty i kółko się zamyka. Ogólnie obsługa online jest bardzo toporna, na infolinii również trzeba długo czekać a jak już się człowiek połączy to się dowiaduje ze powinien iść do oddziłu gdzie zawsze są kolejki. Gdybym nie miał zaciągniętego kredytu w kredyt bank to juz bym z usług banku santander zrezygnował. Przed przejęciem przez santander wbk i wcześniej kredyt bank wszystko działało ok. Ocena Banku Santander 0 w skali od 1 do 10.