Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: W dniu 16 lipca o godz. 17:15 poprosiłem telefonicznie o pomoc Pana z serwisu technicznego Oddział w Gdyni, w sprawie aktywacji utraconego sygnału internetowego. Nie spodziewałem się, że Pracownik poświęci mi tyle czasu (prawię 50 minut) na pomoc w diagnozowaniu urządzeń i udzielania wszelkich fachowych informacji w tej kwestii. Wcześniej przyjechał do mnie umówiony na 16-ta technik z firmy VECTRA i po sprawdzeniu modemu stwierdził że sygnał internetowy jest dosyłany. Chciałem sprawdzić czy działa internet w odbiorniku TV ale niestety odpowiedział, że to go nie interesuje bo swoją pracę już wykonał. Niestety nadal sygnału internetowego nie miałem i z tego powodu telefonicznie zgłosiłem problem w B.O.K Vektra. Miałem dużo szczęścia bo trafiłem na miłego i niezwykle cierpliwego konsultanta za co jestem mu wdzięczny. Takich pracowników należy cenić i należycie premiować bo firma na tym bardzo zyskuje, a trudno dzisiaj o lojalnych i dobrze przygotowanych do swoich zadań pracowników. Pozdrawiam Jerzy Konior Wrocław (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)