Opinia użytkownika: Teresa_132
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: Moje spostrzeżenia dotyczą wielu wizyt w tym salonie. Najlepiej robić zakupy jak klient wie czego szuka i gdzie szukać samemu. Pracowników niewielu, trzeba nieraz prosić i szukać odpowiedniego z konkretnego stoiska. Nie każdy pracownik doradzi w każdym asortymencie, odsyłają do kolejnego i tak część czasu traci klient nie na poszukiwaniu czegoś co chciał zakupić ale na poszukiwaniu pracownika. Ostatnie zakupy to zakup drożdży do wina. Ponieważ zmieniono miejsce w którym zawsze były, musiałam poprosić kogoś z obsługi. Przy stoisku z nasionami i środkami do nawożenia było aż 3 pracowników i prowadzili bardzo ożywioną konwersacje, śmiechom nie było końca. Owszem wskazali mi miejsce i szybko się rozeszli. Na stoisku panował bałagan, ceny nie pasowały do asortymentu, musiałam zapytać przy kasie.Wokół budynku OBI bałagan, przejścia pozastawiane i pieszy nie ma gdzie przejść.