Opinia użytkownika: Klient_VLtO
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Moj problem zaczal sie kiedy po ok tygodniu od podlaczenia lodowki zakupionej w tym sklepie przestala ona chlodzic i mrozic. Udalam sie do sklepu z prosba o wymiane lodowki na nowa w ramach rekojmi. Myslalam ze sprawa zostanie szybko zalatwiona bo tydzien prawidlowego dzialania lodowki to troche za krotki czas i ewidentnie od poczatku bylo z nia cos nie tak. Niestety, kierownik sklepu stwierdzil ze on nic nie moze zrobic a dzial reklamacji obarczyl wina mnie i trzykrotnie odrzucil moja reklamacje. Po pol rocznej "walce" z firma Neonet i z pomoca Rzecznika Praw Konsumenta we Wroclawiu moja reklamacja zostala uznana. Ale to jeszcze nie koniec . Pan kierownik upieral sie ze sklep nie ma obowiazku odebrania zepsutej lodowki i transport nalezy do mnie! Jednak pan nie mial racji i po dwoch dniach i kolejnych moich stresach firma Neonet przyjechala do mnie po lodowke ( 40 km ) . Ale najlepsze bylo na koncu gdy przyjechalam do sklepu odebrac pieniadze .Pan kierownik sklepu stwierdzil ze on nie ma pieniedzy w kasie i nie ma mi co wyplacic mimo ze wiedzial ze ja jade 40 km po pieniadze za lodowke! Mialam stac i czekac az ktos cos kupi za gotowke ! To naprawde nie jest zart! Zostalam zmuszona do spedzenia calego dnia we Wroclawiu i krotko przed zamknieciem sklepu dostalam telefon ze pieniedze dla mnie sa ! Dla mnie sprawa zostala pozytywnie zakonczona i z tego sie ciesze ale nikomu nie polece tego sklepu a wrecz bede odradzac . Kierownik sklepu pan jest malo zainteresowany tym zeby klient wrocil do sklepu ponownie .... no trudno ja juz tam nic nigdy nie kupie ! (dane osobowe usunięte przez administratora)