Opinia użytkownika: Klient_WOMH
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Zawsze o drogeriach Hebe miałem pozytywną opinie, do dzisiaj....podszedłem do kasy aby zapłacić bodajże 9,49 zł, pani oczywiście nawija tak jak zawsze o produktach w promocji, ok spoko, ale gdy już przyszło do płacenia to pani Katarzyna zobaczywszy banknot 100 zł rozłożyła ręce i powiedziała z pretensją że nie ma jak wydać "bo co pan chciał zaraz po otwarciu sklepu" ( 30 minut po otwarciu) i na tym jej pomoc się skończyła, jak odszedłem od kasy to coś jeszcze gestykulowała ( kiwając głową i mówiąc coś po cichu do koleżanki). Też pracując miałem do czynienia z obsługą klienta, ale to ja biegałem rozmienić kasę bo jak mi kiedyś pan powiedział: "że on ma czym zapłacić i to jest mój problem że nie mam wydać a nie jego". Dobrałem zakupy i idę znowu zapłacić, podchodzę teraz do drugiej pani: "do mnie nie bo jestem zajęta", drugiej pani brak przy kasie-czekam na panią z kasy obok, pani krzyczy wołając koleżankę, a ta nie słyszy więc ta woła do skutku. Powiem krótko: obsługa która te panie prezentują odechciewa się robienia zakupów w tym sklepie, nie wiem czy jeszcze odwiedzę ten sklep, dużo lepsza jest obsługa w rossmannie!!!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)