Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W piątkowe popołudnie przyszłam do sklepu Deichmann z dwóch powodów - żeby oddać buty oraz zobaczyć klapki na lato. Kupowałam tenisówki w sklepie internetowym Deichmann i niestety buty okazały się trochę za ciasne. Na szczęście jest możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni, więc skorzystałam z tej opcji. Po podejściu do kasy pracownica usłyszawszy cel mojej wizyty nie robiła żadnego problemu i z uśmiechem obejrzała buty, czy nie mają śladów użytkowania. Sprzedawczyni nie pytała o powód zwrotu, co zaliczam na plus, ponieważ skoro sklep daje taką możliwość, klient może z tego korzystać i nie musi sie tłumaczyć, co bywa dosyć krepujące. Bez problemu otrzymałam zwrot gotówki i poszłam się rozejrzeć wśród klapek. Znalazłam jeden fajny model letnich butów i po przymierzeniu zdecydowałam się na zakup. Wróciłam więc do kasy i ta sama pracownica przeprowadziła tym razem transakcję sprzedaży. Sklep nie stracił mnie jako klientki, bo jedne buty oddałam, ale inne kupiłam. Tym razem mogłam już na miejscu sprawdzić ich wygodę i dopasowanie rozmiaru, więc pod tym względem salon stacjonarny ma przewagę nad sklepem internetowym.