Opinia użytkownika: Agnieszka_127
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Spontanicznie zamówiłam duża przesyłkę przez internet i zapłaciłam. Zaraz potem okazało się że muszę wyjechać i nie ma kto jej odebrać. Na potwierdzeniu zamówienia była opcja rezygnacji i kliknelam w nią. Zgłoszenie było widoczne na mojej stronie więc spokojnie czekalam na zakończenie sprawy. Za dwa dni otrzymałam informacje że przesyłkę wydano kurierowi. Dzwonię na infolinię. Ponoć w MM nie widziano mej rezygnacji. Ale zapewniono mnie że to prosta sprawa, po zwrocie towaru przez kuriera otrzymam zwrot pieniędzy. Więc przesyłka przejechała się na darmo tam i z powrotem. Po tygodniu milczenia dzwonię na infolinię. A tak, przesyłka właśnie dziś wróciła. Od tego czasu kontaktowałam się co tydzień czyli 3 razy przez maila i infolinię. Pan z którym rozmawiałem był zdziwiony że nic się w tej sprawie nie dzieje. Co prawda sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy / w tej momencie pierwszy raz to uslyszalam/ ale nie ma tam informacji o zwrocie towaru . Obiecał interweniować a ja nadal czekam. Dostaje dreszczy jak słyszę jakaś ich reklamę.