Opinia użytkownika: Klient_RfGo
Dotycząca firmy: Big Bus
Treść opinii: Obsługa telefoniczna, jak i kultura osobista kierowców nie spełnia elementarnych standardów, niejednokrotnie niekulturalni i nieżyczliwi w stosunku do pasażera. Firma dysponuje chyba najstarsza flota busow jaka widziałem, niesprawna klimatyzacja, bądź inne awarie (skutkujące nawet przerwaniem podróży i oczekiwaniem na jakąkolwiek podwózkę, już 2x doświadczyłem z nimi takiej przyjemności). Mało kiedy odjeżdżają ze stanowiska o czasie bo najczęściej przeciągają swój odjazd po to by mieć bardziej zapełniony bus (Panowie to już nie są lata 90-te XX wieku gdzie ludzie w busach wożeni byli jak bydło). Bardzo często busy te mają duże opóźnienia na trasie, barrrdzooo częstoooo, opóźnienia sięgają przeciętnie od godziny do dwóch. Dodatkowo urządzają sobie postoje w Żyrzynie. Często nie na każdą godzine można kupić bilet online ponieważ przewożnik jest dziadowski (dzwoniąc na infolinie z zapytaniem dlaczego nie ma uruchomionego np. połączenia z waw do zmc o godzinie np. 18.30 słyszymy że bilety sa wyprzedane, ale prawda jest zupełnie inna, oszukują. Powodem zblokowania sprzedaży biletów na tą przysłowiową 18.30 jest to że oszczędzają, tną koszty, nie wysyłają kierowcy i busa jak widzą w systemie że na sąsiednie godziny kursów kliencie mogą kupić bilety). ps. ostatnio jechałem w niedziele ponad 6 godzin, wg rozkładu miało być 4 h 30 min.