Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cafe Molus
Treść opinii: obsługa niekompetetna. Sprzedawca traktuje klienta jak zło konieczne. Brak możliwości zamówienia pozycji, które widnieją w karcie/menu kawiarni (o menu swoja drogą samemu trzeba było się dopraszać). obsługa nie potrafi nabić odpowiedniego produktu do systemu w kasie... zamiast kawy bailey's miałam nabitą inną kawę (co mogę potwierdzić paragonem) przy czym (co żałosne) musiałam tłumaczyć sprzedawcy, o jakie zamówienie mi chodzi. Brak komunikacji, brak propozycji, polecenia innego produktu gdy inny jest niedostępny (i owszem niedostępna jest większość rzeczy z menu facebooka). Wiórki czekoladowe na bitej śmietanie w kasie dostałam przeterminowane w smaku i zachodzące białym nalotem- to się nadaje już pod kontrolę sanepidu. Słomki zniszczone - rozdwajały się zarowno mi jak i trójce pozostałych znajomych z którymi spędzałam tam czas... Narzeczony nie mógł się doprosić o właściwy deser z menu. Ponadto obsługa opryskliwa, kompletnie pozbawiona podstawowej umiejętności komunikacji interpersonalnej a co dopiero sprzedażowej... porażka. nie polecam!