Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Jadę sobie samochodem, a tu dzwoni telefon, więc się zatrzymałam, żeby odebrać, bo mogłaby to być jakaś ważna informacja, a to okazał się telefon od operatora w sprawie przedłużenia mojej umowy. Nie uznałam to za ważne, poinformowałam miłego pana o tym, że jestem w drodze, a ten mówi, że rozumie, ale zajmie mi dosłownie 3-4 minuty. Zupełny brak kompetencji i oczekiwanie, że będąc w drodze, za kierownicą samochodu - wysłucham oferty, z-analizuję i zdecyduję, oczywiście, że pozostanę dalej ich klientem. Nie lubię być niegrzeczna, złości mnie brak znajomości zachowań w określonych sytuacjach, denerwuje nagabywanie i próby zajmowania czasu w okolicznościach niesprzyjających. Platforma nc+ powinna lepiej przygotowywać swoich pracowników, nawet jeśli są tylko tzw. "naganiacze" klientów. W tym przypadku musiałam być, cokolwiek niemiła, a kolejnego telefonu, wieczorem, gdy byłam w domu, już nie odebrałam.