Opinia użytkownika: Klient_M5q7
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Droga Ineo, nie mogę odpowiedzieć na Waszą odpowiedź więc napiszę ponowną opinię. Dziękuję za odpowiedź i jest mi niezmiernie przykro, że musimy się kontaktować w taki sposób gdyż na moje maile nie odpowiadacie ale mam dla Was pozytywną wiadomość. Sam znalazłem Wasze błędy. naliczacie mi podwójnie za starą + nową umowę gdzie stara powinna być dawno anulowana skoro podpisałem nową, rachunek i koszty wysłania fv mimo, że mam zaznaczone w umowie rachunek na mail. Dodatkowo mieliście złe dane i źle wystawialiście FV dlatego mojainea nie działała w moim przypadku. Byłem raz w salonie, byłem drugi raz w salonie i nawet 3-ci i czekam na rozwiązanie sytuacji gdyż 3x dostałem zawyżony. Jeżeli uda się Wam wyprostować sytuację i do 28 czerwca br. dostanę prawidłowy rachunek to z Wami zostanę inaczej niestety czas na bieganie po salonach zamienię na bieganie po konkurencji pozdrawiam.