Opinia użytkownika: Klient_M5q7
Dotycząca firmy: INEA
Treść opinii: Od 6 lat miałem umowę z inotel- teraz inea, było ok a w maju dzwonili 17 razy z działu utrzymania klienta i niestetu podpisałem nową bo mi narzekali, że nie opłaca im się serwisować starego łącza=skrętki i mi dają światłowód za 29,99 a tu nagle pierwsza faktura- 60 zl. zaraz kolejna na 6zł za wysłanie listem tej poprzedniej. W systemie niby mają 29,99 ale każą płacić 66 i składać reklamacje- jakieś żarty chyba. Do portalu mojainea nie da się zalogować bo mój numer klienta nie istnieje, albo bład systemu infolinia-mają nagrane, że czas oczekiwania 10 minut a kasa za telefon leci. Odstępuję od umowy i niech mnie cmokną, czekam tylko na telefony od "kancelarii finansowych" kiedy sprzedadzą ten wymyślony dług i będą mnie nękać. ŻENADA.PL ale nie z takimi sobie radę dawałem.