Opinia użytkownika: Klient_XvWJ
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: W ostatnim czasie zadzwoniłem na infolinię Banku Pekao, żeby zapytać o możliwość dokonywania wpłat gotówkowych w bankomatach (wpłatomatach) innego banku. Na połączenie z konsultantem czekałem 13 minut, odebrał młody mężczyzna,. który na każde moje pytanie prosił o zaczekanie chwili, żeby mógł sprawdzić tą informację. Moje pytanie dotyczyło czy mógłbym dokonać wpłaty gotówki we wpłatomacie innego banku, konsultant poprosił mnie, żebym poczekał "sekundę", ponieważ musi sprawdzić tą informację - nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt że na odpowiedź czekałem około 3 minut, zostałem poinformowany, że jest taka możliwość, kiedy zapytałem o koszt, znowu usłyszałem, że mam poczekać - rozmowa przeciągała się w niepotrzebne minuty, na każde pytanie dotyczące wpłatomatu, konsultant nie był w stanie mi odpowiedzieć bez konsultacji lub sprawdzenia. Na 3 pytaniu, się poddałem i rozłączyłem - tego typu pracownik nie powinien być dopuszczony do obsługi Klienta, miał ewidentny brak wiedzy. Straciłem 20 minut na rozmowy i dowiedziałem się tylko, że mogę a koszt zależy od banku, w którym gotówkę wpłacam.