Opinia użytkownika: Kaninchen 007
Dotycząca firmy: Restauracja Indyjska Tulsi
Treść opinii: Restauracje miałam okazję odwiedzić w dniu wczorajszym w południe. Planowałam skorzystać z oferty lunchowej jednak obawiałam się, że będę musiała poczekać około dwudziestu minut do godziny dwunastej aby móc złożyć zamówienie. Ku mojemu miłemu zaskoczeniu okazało się, że lunche wydawane są już od godziny jedenastej. Kiedy weszłam do lokalu zostałam miło powitana przez panią w średnim wieku, która była ubrana dosyć swobodnie, nie posiadała także żadnego informatora z informacją, że jest tutaj pracownikiem. W restauracji w tym czasie przy jednym ze stolików siedziała tylko jedna para, która po kilku minutach od mojego przyjścia otrzymała zamówione daniai po dwudziestu wyszła. Po zajęciu miejsca przy stole szybko otrzymałam kartę zwykła i lunchową, również bardzo szybko złożyłam zamówienie. Niestety oczekiwanie na danie nie wyglądało już tak sprawnie. Po ponad pół godzinie zdecydowałam się odszukać panią obsługującą mnie i zapytać co z moim daniem. Odnalazłam ją stojąca przy barze. Spytawszy się jak długo jeszcze muszę czekać na mój lunch pani sprawdzając w komputerze z zaskoczeniem stwierdziła, że nie rozumie tego systemu i coś musiała pomylić, ponieważ nie przesłała mojego zamówienia do kuchni. Nie dając mi dojść do słowa poszła do kuchni rzucając przez ramię do mnie że będzie gotowe za dwie minuty. O dziwo kiedy wróciłam do stolika jedzenie rzeczywiście otrzymałam po kilku minutach. Było smaczne, jednak nie warte tak długiego czekania (Ser paneer w pomidorowym sosie z ryżem i naan). Przy płaceniu usłyszałam od pani tylko pięć razy przepraszam, jednak nie otrzymałam nic w ramach rekompensaty. Restauracje polecam osobom z dużą ilością czasu i ze stalowymi nerwami.