Opinia użytkownika: Klient_qawi
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Kilka dni temu zamówiłam sukienkę , kiedy trafiła w ręce kuriera postanowiłam zadzwonić i umówić się z nim na dokładną godzinę aby nie jechał ponieważ i tak mnie nie zastanie. Umówiliśmy się na godzinę 18;00, on oczywiście zrobił swoje i przyjechał pod adresem nikogo nie zastał. Wieczorem oczekuje kuriera jego nie ma , następnego dnia też nikogo nie ma. Próbowałam się z nim kontaktować i nie odbierał . Kilka dni później pojechałam do firmy InPost alby znaleść paczkę , Pani która ją szukała powiedziała że ta paczka wróciła do nadawcy 3 dni przed ostatecznym terminem odesłania ponieważ tak ją skierował kurier. Pani bardzo miła przeprosiła mnie za całą sytuację także powiedziała że mogę żądać od kuriera zwrotu kosztów przysyłki.