Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Witam w dniu 8.06.19 zakupiłam hydrofor do wody który potrzebowałam pilnie na działkę do podlewania warzyw. Po sprawdzeniu w domu okazało się że nie działa bo w sklepie akurat tego nie mogli sprawdzić. W dniu 11.06.19 pojechałam do nich i poprosiłam o zwrot gotówki albo o wymianę na drugi a w punkcie informacji podali mi protokół reklamacyjny żebym wypisała i w ciągu 2 tyg. mieli by się odezwać kpina !! a moje warzywa i temperatura 35 stopni na dworzu a ja bez wody. Co miałam kupić drugi a za 2 tyg oddali mi ten i na co mi wtedy drugi hydrofor. A z tym co oddałam do reklamacji mialam oddać za grosze na allegro!!! Powiedziałam że chcem rozmawiać z kierownikiem sklepu ;Niema; wyjechał w sprawach służbowych to co na jeden sklep jest tylko jeden kierownik !!! W informacji też nic więcej nie zrobiła żebym wyszła z uśmiechem więc poprosiłam o nr. tel wyżej nad nimi więc mi dała nr na infolinię a tam mi to samo powiedzieli 2 tyg. czekania więc poprosiłam o następny nr tel którego nie chciała mi podać bo można znaleźć w Internecie bo nie mogą podawać a ty będziesz wydzwanial i szukał nie wiadomo ile i gdzie nie każdy jest tak obcykany w Internet ! Wreszcie podali mi tel do serwisu hydrofor gdzie sami osobiście mogli tam zadzwonić i załatwić sprawę a jednak im sie nie chcialo bo po co niech klient czeka 2 tyg. Wiec osobiscie zadzwonilam a tam Pani bardzo miła pokierowala jak to mam szybko załatwić w ciągu 2 dni a nie dwóch tyg. Ogólnie żenada żaden sklep tak nie postępujemy jak bricomarche a w castoramie dziś zakupie za miesiąc idee oddać ,czy w innym markecie i oddaje towar. Zróbcie coś z tym bo to jest szczyt wszystkiego tak traktować ludzi. Towar nie spełnia twoich oczekiwań albo sklep wystawi popsuty towar a ty go zakupisz i masz pozniej cierpiec 2 tyg więc oddaję w ciągu tyg prosze o zwrot badz wymiane na drug. A u Was czegoś takiego nie ma !!! KLIENT TO NASZ PAN i powinno sie z szacunkiem traktowac a nie powiedziec wroci pani za 2 tyg bo tyle trwa reklamacja,wiem coś na ten temat bo sama pracuje w handlu. Pozdrawiam.