Opinia użytkownika: Klient_vzQ0
Dotycząca firmy: LKJ
Treść opinii: Zimową parkę zakupiłam w tym sklepie we wrześniu 2018 r. Bardzo długo było ciepło i kurtkę zaczęłam nosić w listopadzie. W międzyczasie zauważyłam białe kropki watoliny wychodzącej spod materiału. Podpinka z "królika "wytarła się i świeciła łysiejącymi placami. W kwietniu gdy ją dobrze obejrzałam doszłam do wniosku, że kupiłam bubel! Natychmiast zaniosłam ją do sklepu, oświadczając, że chcę odstąpić od umowy, ponieważ kurtka nie nadaje się do noszenia. Po 4 miesiącach użytkowania wyglądała jakbym w niej rowy kopała! Najlepsze jest na końcu. Państwo prowadzący ten szwindel, ( handlujący bublami i podróbą), napisali mi w odmowie przyjęcia reklamacji, że za długo nosiłam kurtkę i jest bardzo zniszczona i oni nie mogą jej oddać do producenta! Tak totalnej bzdury w życiu nie słyszałam! Właściciele tego przybytku nie mają zielonego pojęcia o zasadach gwarancji i rękojmi zapisanych w K.C Zasady reklamacji w trybie rękojmi Zgodnie z zasadami rękojmi, konsument ma prawo oczekiwać, że każdy kupowany przez niego towar będzie zgodny z umową przez 2 lata, począwszy od daty zakupu. Jeśli tak nie jest – konsument ma prawo złożyć reklamację do sprzedawcy. I tak przyjmuje się, że przez pierwszy rok od momentu zakupu istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Natomiast w momencie zauważenia wady w między 12 a 24 miesiącem od wydania towaru, to na konsumencie spoczywa zadanie wykazania, że wada towaru istniała w momencie zakupu (np. wadliwa budowa, nieodpowiednie materiały użyte do produkcji). Także ja nie zamierzam odpuścić, kurtka za którą zapłaciłam około 1500 zł na dzień dzisiejszy nadaje się do kosza. Jeżeli właściciele uważają że prawo ich nie dotyczy, to spotkamy się w Sądzie.