Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Po lekturze najnowszej gazetki reklamowej zainteresował mnie jeden produkt. Przed pójściem do sklepu przeczytałem opinie o produkcie w Internecie. W klasyfikacji swojej kategorii produktów, mój wybrany, oferowany w gazetce - był na drugim miejscu. W sklepie produktu jednak nie było. Pracownica sklepu poinformowała mnie, że produkt był zamówiony, nie dotarł jednak przed wydaniem gazetki. Pracownica zasugerowała, abym odwiedził sklep następnego dnia lub po dwóch dniach, najprawdopodobniej będzie dostępny za 1 lub 2 dni. Byłem następnego dnia (w piątek) i dowiedziałem się, że produkt może będzie w środę, nie ma jednak pewności, że dotrze do sklepu. Bardzo miła obsługa personelu sklepu (dostałem numery telefonów, aby dowiadywać się czy jest produkt) nie rekompensuje mi jednak rozczarowania z powodu braku chociażby jednego egzemplarza produktu w sklepie, skoro produkt był reklamowany w gazetce. Czy taka praktyka marketingowa ma na celu tylko przyciąganie klienta do sklepu ?