Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_3uoj

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Nie miałam do tej pory styczności z UPC (całe szczęście). Pierwszy raz zadzwoniłam na infolinię w niedzielę- zgłaszając brak internetu na nowo wynajętej stancji. Czas oczekiwania długi. Po połączeniu konsultantka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) chciała odesłać mnie z niczym, bo nie jestem głównym abonentem. Kiedy wyjaśniłam jej że jest to problem techniczny i należy to do jej obowiązków łaskawie zajrzała do systemu mówiąc "to w ogóle nie ma internetu" tak jakby coś było nie tak, po czym poinformowała że modem jest zalogowany i internet powinien działać a bardziej mi nie może pomóc bo umowa nie jest na mnie. Okazało się że parametry pracy modemu wcale nie były prawidłowe jak zapewniała konsultantka, poprawił je później jej kolega. Internetu nie było od 2 dni i po wifi i po kablu. Jestem bardzo niezadowolona z obsługi. Ponadto po rozmowie z konsultantką zgłosiłam problem na facebooku firmy. Nie dostałam odpowiedzi na zgłoszenie do tej pory. Minęły 4 dni. To jest jakaś kpina ! Po co Wam ten profil na facebooku?! Odpowiadacie w ogóle na wiadomości klientów, czy służy on Wam tylko do reklamowania nowych ofert, a "skontaktuj sie z nami" to tylko taka gra słowna. W dodatku w automatycznej odpowiedzi piszecie "odpowiedź zostanie udzielona jak najszybciej". Mamy XXI wiek, litości... 4 dni to stanowczo za dużo. Ponadto w autoodpowiedzi napisane jest "w sprawach pilnych prosimy o kontakt pod nr..." i drodzy Państwo podany jest numer nie na infolinię a do Przedstawiciela Handlowego. Okazuje się że dla UPC sprawy pilne to wyłącznie sprawy sprzedażowe !! A co z 2 mln abonentów którzy korzystają już z Waszych usług? No cóż numer na infolinię obsługową nie jest tak łatwy do znalezienia. Podsumowując oceniam obsługę klienta UPC jako mało profesjonalną, nie nastawioną na klienta. Jest to bardzo duża firma i niestety na pierwszy rzut oka widać że nastawiona jest na sprzedaż i niestety wyłącznie na sprzedaż. Zostawiam tą opinię i zastanawiam się czy przy takim standardzie obsługi w ogóle się do niej odniesiecie, czy dostane po prostu automatyczną zwrotkę.