Opinia użytkownika: Klient_UNND
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: No cóż, miałam wątpliwą przyjemność kupić w sobotę w tym sklepie telewizor, pan bardzo chętnie wskazał mi kilka modeli w proponowanym zakresie cenowym. Zachęcił do zakupu LG z funkcją magicznego pilota , który rozumie komendy w języku polskim. Ochoczo telewizor nabyłam, ale spotkała mnie przykrość w następnym dniu, kiedy na przyjęciu rodzinnym 15 osób czekało na prezentację . Niedouczony sprzedawca " zapomniał " poinformować, że funkcja działa tylko przy użyciu magicznego pilota, który należy zakupić za jedyne 199 zł. Dzisiaj poszłam do sklepu , przekazać swoje niezadowolenie z oszukania mnie i UWAGA zaproponowano mi zakup owego pilota o 13 zł słownie trzynaście złotych taniej, co za serdeczna rozrzutność. Nie zakupię w tym sklepie już nigdy nic, bo być może do lodówki tez należy dokupić jakąś część, żeby mroziła. Zawiodłam się bardzo, myślałam, że należy wspierać polskie sklepy, ale widzę, że nie warto.