Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 3.6.2019 kasjerka (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO) o godz. 16.15 obsługiwana mnie zachowała się bardzo opryskliwie. Kupowałam min. masło zapytałam się czy rabat się nabiał usłyszałam że tak. Wychodząc ze sklepu analizuje paragon okazało się że rabatu nie otrzylalam. Wróciłam się do kasy przedstawiam sprawę A kasjerka z niemałym wyrazem twarzy że zle maslo wzielam powiedziałam że możliwe że to mój błąd komentuje kasjerka Czerwone strzałki trzeba mim przywiesić dodając że nie przyjmie kierownik zwrotu masla bo został przerwany cykl chłodniczy odpowiedziałam że zaczekam na kierownika przyszedł bez problemu zwrócił pieniądze. Kasjerka jest niemiła opryskliwie jesli nie lubi swojej pracy to niech ja zmieni takim zachowaniem psuje opinie sklepu.