Opinia użytkownika: Klient_oXRL
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bank Millenium jest bankiem w którym mam konto od 6 lat. Obsługa jaka znajduje się z oddziale banku w Jastrzębiu Zdroju jest zawsze na wysokim poziomie pod kątem wiedzy, jak i obsługi klienta. W ostatnim czasie przyszło mi bywać w ww banku częściej, gdyż starałam się o kredyt hipoteczny. Pani konsultantka zwana również moim doradcą kredytowym po wejściu do placówki od razu zapytała w czym może służyć jak i zaproponowała mi kawę. Jestem klientem trudnym, gdyż w kwestiach moich finansów jestem bardzo nie ufna oraz zadaję wiele skomplikowanych pytań. Pani doradca na wszystkie pytania odpowiedziała mi od razu, widać że miała szeroki zakres wiedzy w temacie bankowości. Bardzo podobało mi się delikatne sugerowanie mi jaką opcję mam wybrać oraz co będzie dla mnie najlepsze. Robiła to bardzo delikatnie, nie nachalnie a jednocześnie zmusząc mnie abym podjęła decyzję tu i teraz. Jako iż sama jestem sprzedawcą podobał mi się taki sposób "manipulacji" klientem który podejrzewam iż w 99% działa na klientów. Po skończonej rozmowie Pani doradca wręczyła mi wizytówkę oraz podziękowała że wybrałam ich bank oraz że jestem stałym i wiernym klientem, a także gdybym czegoś potrzebowała to mogę w każdej chwili zadzwonić i jeszcze o coś dopytać. Obsługę oceniam na naprawdę wysokim poziomie oraz doceniam konsultantów, którzy nie są w swojej pracy "za karę". Naprawdę polecam ten oddział banku.