Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Poszedłem do sklepu z zamiarem kupienia nowego telefonu który miałem już wybrany. Po podejściu do miejsca z telefonami sprzedawca odrazu podszedł do mnie i zapytał o cel wizyty w sklepie. Poniformowałem go o zamiarze kupna konkretnego telefonu po czym sprzedawca odrazu zaprezentował mi wybrany model oraz ze względu na dostęp w sklepie nowej wersji tego teleonu zaprezentował mi go wraz z porównaniem do mojego wyboru. Ze względu na zbyt wysoką cenę pozostałem przy swoim wyborze. Z racji tego że telefon kosztował 1800 zł zdecydowałem się na zakup ratalny. Doradca od razu przytąpił do uzupełnienia wniosku kredytowego i zaprezentował mi ofertę ubezpieczenia telefonu na które niezdecydowałem, doradca od razu stalal się ustalić z powody mojej decyzji co mu wyjaśniłem, niestety nie podjoł nawet próby zbicia moich obiekcji i przeszdł do kolejnej próby sprzedaży ubezpieczenia, co mu się nie udało. Do finalizacji doszedł tylko wniosek kredytowy po czym zadowolony z nowego telefonu wyszedłem ze sklepu