Opinia użytkownika: Klient_Qi4G
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Po wejściu szybko zostałam zauważona przez doradce ktory mnie zaprosil od razu do stanowiska. Bylam 2 klientem w placowce. Pan powiedzial dzien dobry, nazywam się (dane osobowe usunięte przez administratora -RODO), w czym mogep pomoc. Poprosil mnie o dowod osobisty informując jaki jest tego cel. Poinformowa, że będzie zadawał pytania, zadawał pytania o cel kredytu, wysokość raty, czy mam inne kredyty, kiedy chce płacić raty. Szczegółowo wyjaśnił ofertę, odpowiadając na moje zastrzeżenia.W placówce było czysto, pracownik miał identyfikator,czerwony krawat, często się uśmiechał.wizyta trwała około 20 min. Po moich słowach ze muszę się zastanowić zostałam zapytania czy wszystko jest jasne czy może nam pytania. Wizytę oceniam na 5+, na pewno polecę obsługę w tej placówce.