Opinia użytkownika: Klient_HvAc
Dotycząca firmy: Agata meble
Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z zakupów i nikomu nie polecam salonu AGATA w Łodzi ! W lutym 2019 r. zamówiłam w salonie materac i narożnik z dostawą realizowaną przez DTS Transport, którą to firmę AGATA reklamuje jako swojego partnera transportowego. Po przywiezieniu mebli przy kurierach dokładnie sprawdziłam ich opakowania które były szczelne i nieuszkodzone. Mebli nie rozpakowywałam z uwagi na to że przeprowadzkę planowałam dopiero za kilka tygodni i nie chciałam żeby się kurzyły. Gdy po niecałych dwóch tygodniach od dostawy zdjęłam folie, okazało się, że wszystkie dostarczone mi towary są uszkodzone ! Materac jest podarty i brudny, narożnik poprzecierany, rozdarty, upaprany klejem (pewnie jeszcze w produkcji). Co więcej, kanapy nie można złożyć bo ma w środku pękniętą skrzynię. Zgłosiłam reklamację do salonu, który stwierdził że uszkodzenia mebli mają charakter mechaniczny i sprzedawca za to nie odpowiada. Na własny koszt skonsultowałam się z rzeczoznawcą który potwierdził że uszkodzenia powstały w produkcji albo mają charakter silnych uszkodzeń mechanicznych których W SPOSÓB OCZYWISTY nie mogłam sama wywołać – przykład : klej ! Jestem bardzo rozczarowana i czuje się oszukana przez AGATĘ. Na meble wydałam dużo pieniędzy a dostałam zniszczone produkty które nie nadają się do używania. Sprawy na pewno tak nie zostawię – dokumenty przekazałam już do Kancelarii, co niestety naraża mnie na kolejne koszty wywołane nieuczciwym postępowaniem salonu który uchyla się od przyjęcia odpowiedzialności za wadliwy towar. Nigdy już tam nie kupię mebli.