Opinia użytkownika: Klient_h0xp
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Obsługa mogłaby być bardziej nastawiona na klienta. Niejednokrotnie przeciskając się przez wąskie alejki w sklepie, z pełnym koszykiem i dwoma torbami można napotkać na swojej drodze pracownika wykładającego towar z koszyka na wózku, który toruje przejście. Pomijam fakt, że bez wolnej ręki ciężko klientowi przesunąć trochę ten wózek,ale to pracownik powinien trochę się przesunąć, żeby ułatwić zakupy. Na kasie dostępna jedna osoba (albo w ogóle, trzeba czekać, aż ktoś się wyłoni w zasadzie nie wiadomo skąd), nawet jak jest większa kolejka to pozostaje na kasie jedna osoba,a druga wykłada coca-colę... Poza tym, co zauważyłam w niejednej placówce, obok podstawowych artykułów higienicznych brakuje szczoteczek do zębów, choćby jednego rodzaju.