Opinia użytkownika: Klient_6vHq
Dotycząca firmy: API Market
Treść opinii: otrzymałam zamówienie nr FUUVKZKEL . Po 5 min po dostarczeniu zauważyłam brak Włoszczyzny. Natychmiast zadzwoniłam do kuriera - miał to sprawdzić i zaraz do mnie oddzwonić. Po ok 40 min zadzwoniłam ponownie do kuriera ponieważ nie odezwał się-okazało się że kurier mnie zablokował i nie mogę do niego zadzwonić! Mój mąż też próbował to tel został wylączony przez kuriera. co to ma być? kogo zatrudniacie? Co to za traktowanie klienta? proszę o zwrot pieniędzy za niedostarczoną włoszczyznę- 7,80 pln i niech kurier je dostaczy w poniedziałek. Nie chce żadnego kuponu- nie chce mieć już z Państwa firmą nic wspólnego za takie traktowanie. Przedostatnie zamówienie AYBHTBCMDopoźnione o 6 h. Czy to jest poważne tratowanie klientów?