Opinia użytkownika: Klient_8Lnl
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Panowie pracujący przy wyspie ustawionej na środku centrum handlowego w bardzo nieprofesjonalny sposób zdobywają potencjalnych klientów. Pracownicy podchodzą do klientów centrum i zachęcają ich do przeprowadzenia rozmowy, są przy tym uprzejmi i uśmiechnięci. Sprzedawcy nie przyjmują jednak "nie, dziękuję bardzo" za odpowiedź i bardziej intensywnie zachęcają do wysłuchania oferty, z perspektywy osoby potencjalnie zainteresowanej ze skorzystania z usługi uważam, że jest to niekulturalna metoda, która wzbudza we mnie negatywne emocje. Rozmowa z pracownikiem wyglądała bardziej jak dyskusja i pojedynek na argumenty niż dialog pomiędzy dwoma dorosłymi, szanującymi się osobami. Chociaż panowie przez cały czas byli sympatyczni, to wywarli na mnie presję i stworzyli nerwową atmosferę. Sprzedawcy po krótkiej rozmowie dziękują za rozmowę i grzecznie żegnają się, niestety jednak negatywne emocje pozostają i nie są one skierowane w ich stronę, a w stronę Banku ING.