Opinia użytkownika: Klient_SkM7
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jestem totalnie zażenowana obsługą jednego z ekspedientów w sklepie RTV EURO AGD. Pojawiłam się tam z zamiarem kupna smartfona, byłam zdecydowana na konkretny model i przeświadczona, że będzie to szybka akcja: chcę telefon, model działa, gotóweczka i do widzenia. Pan jednak miał na mnie swój inny plan. Oznajmiłam, o który telefon mi chodzi, Pan przyniósł egzemplarz, wszystko śmiga, więc się ucieszyłam i chciałam pognać do kasy. Wtedy zaczęły sie schody, bo Pan Ekspedient rozpoczął swoją tyradę na temat tego, że mam wykupić ubezpieczenie w kwocie 40 zł miesięcznie. Powiedziałam stanowczo, że nie chcę ubezpieczenia. Pan na to, że jak mi spadnie albo coś się z nim stanie to nie dostanę żadnej pomocy. Ja na to ok, że rozumiem. Pan jednak nie rozumiał dalej. Wygłaszał mi kazanie o tym, że telefony są drogie a mnie pewnie nie stać na drugi telefon od ręki. Wtedy we mnie zawrzało i powiedziałam, że mam jeszcze swój telefon służbowy a jego niewybredne komentarze są nie na miejscu. Poza tym ocenianie kogo i na co stać to kardynalny i niewybaczalny błąd sprzedawcy. Całość tego kuriozalnego przekomarzania na temat tego, że telefon się zepsuje a ja zostanę z niczym trwała 10 minut. Telefon co prawda kupiłam, ale ze sklepu wyszłam zniesmaczona i z obawą czy otrzymałam działający model, ponieważ Ekspedient żegnał mnie pogardliwo-szyderczym uśmieszkiem. Bardzo negatywnie oceniam RTV EURO AGD, poziom obsługi jest na poziomie Żuław Wiślanych. Czy można dawać gwiazdki ujemne?