Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Zakupiłem 3 tyg. temu telewizor Philips w powyższym sklepie. W dokonaniu wyboru pomógł mi pracownik sklepu. Słusznie rozpoznał mnie jako klienta rzeczowego i mającego znajomość w tematyce technologi. Dzięki czemu muszę go pochwalić że szybko zaczęliśmy rozmawiać tym samym językiem. Dodatkowo doradca pomógł wybrać uchwyt na ścianę. I chciałem dokonać zakupu na raty. I tu się zaczęło po pierwsze. Po mimo oferty 0% doradca nie chciał udzielić mi rat bez kosztów, z powodu podobno niskiej zdolności kredytowej, pomimo tego że zrobiłem raport BIK przed zakupami z punktacją scoringową gdzie jasno wychodziło że mam dobry scoring . Po drugie doradca uporczywie (nachalnie) chciał mi sprzedać ubezpieczenie, którego wielokrotnie odmawiałem. Koniec końców skończyło się na zakupie za gotówkę. Gdzie też nie było łatwo gdyż była otwarta jedna kasa, a przede mną dziesięcioro ludzi. Podsumowując: Doradca + Wybór + Polecenie akcesoriów + Obsługa ratalna - Jedna otwarta kasa -