Opinia użytkownika: nesca_1
Dotycząca firmy: PGNiG
Treść opinii: pierwsze podejście...nie załatwiono, brak pełnomocnictwa w systemie( niedawno była podpisywana umowa, nie wprowadzono, nie sprawdzono, nie było potrzebne pełnomocnictwo; drugie podejście 10 minut ,dwadzieścia minut 30 minut i nic klikają i klikają wpatrzeni w ekran -oba stanowiska pytanie czy długo jeszcze i nagle awantura skąd on ma wiedzieć- na moja odpowiedz ,ze pracuje w tym, wiec powinien mniej więcej wiedzieć ile trwają procedury po 40 minutach odeszłam nie byli sensu czekać trzecie podejście , no super jeden klient, szczęśliwa siadam a tu słyszę; ..numerek ja zdziwiona jako ze to trzecie podejście o jakimś numerku Pani mówi okazuje się ze z drugiej strony stanowiska jest coś do pobrania biletu Pani grzecznie mi wydrukowała i ja oczy w słup jedenaście osób przede mną...nikogo nie było no ale usiadłam szczęśliwa Pani jednak musiała skorzystać z toalety wiec znów trochę minut się uzbierało zaczęło się Pani wprowadza i prowadza kseruje ,skanuje, cały czas coś robi,całość obsługi 35 minut po to by złożyć rezygnacje ,więcej tam nie pójdę ,znaczek pocztowy taniej mi wyjdzie niż mój czas,