Opinia użytkownika: Ewelina_108
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: 1 Maja udałam się zatankować auto na wspomnianą stację paliwową. Standardowo zatankowałam auto i poszłam zapłacić. Okazało się, moja karta utraciła ważność i nie mogę zapłacić nią za paliwo, które już w baku, Dylemat nagle, bo ani nie mogę oddać paliwa z baku, ani nie miałam tyle gotówki by zapłacić za paliwo. Karta nowa płatnicza z baku faktycznie przyszła wcześniej, ale zawsze brakło mi czasu, lub zapominałam uaktywnić ją. Stara karta ważna do końca kwietnia, a tu już MAJ;-), Moje zakłopotanie zostało przyjęte życzliwie przez pracownika, wpłaciłam połowę kwoty, na ile miałam gotówki, a pozostałą kwotę umówiłam się, że następnego dnia przywiozę. Oczywiście następnego dnia zgodnie z umową i daną mi możliwością przywiozłam resztę pieniędzy (wcześniej aktywując nową kartę płatniczą;-). Dziękuję pracownikom za wyrozumiałość i życzliwe podejście do tej dla mnie problematycznej sytuacji. Dziekuję i pozdrawiam serdecznie.