Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Odkąd sklepy Biedronka wyglądają bardziej jak magazyn produktów, niż sklep z prawdziwego zdarzenia, coraz mniej lubię robić zakupy w tej sieci. Przykładem niech będzie ostatnia wizyta zakupowa w Biedronce w Czaplinku. Sklep jest duży, przestronny, a jednak klienta wita tutaj bałagan i nieporządek. Pomijam już artykuły w koszach metalowych, gdzie często sami klienci robią spory bałagan, ale bałagan na półkach, zatarasowane przejścia, zepsute produkty w dziale warzywo i owoce, brak torebek przy produktach z wypiekami, to już raczej typowe zaniedbanie ze strony obsługi sklepu. Zdziwiły mnie też braki w zatowarowaniu, straszny bałagan z alejce z napojami, no i coraz częstszy standard w Biedronce, czyli długa kolejka do jedynej otwartej kasy. Personel też jakby mało uprzejmy, a więc w podsumowaniu jakość obsługi klienta wypada tu na mniej niż dostateczną. Szkoda, że Biedronka poszerzając swój asortyment nie potrafi zadbać ani o właściwą ekspozycję towarów, ani o porządek w sklepie, ani o profesjonalną obsługę klienta. Kiedyś było zdecydowanie lepiej, teraz ot, tak sobie... a szkoda.