Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W dniu 6 maja 2019r. po godzinie 17.00 byłem na zakupach i zauważyłem główną alejkę w sklepie ze stoiskami promocyjnymi. Produkty były estetycznie eksponowane na stoiskach, stoiska zachęcały do podejścia napisami PROMOCJA jednak pod napisami były puste miejsca na cenę. Wielu klientów po podejściu do stoisk, komentowało, że brak informacji o cenie produktu nie powinien mieć miejsca. Osobiście uważam, że po ustawieniu towaru niezwłocznie powinna być umieszczona informacja o cenie. W sklepie byłem około 20 minut, w tym czasie wielu klientów nie mogło dokonać zakupu, mimo tego, że towar w mojej ocenie był atrakcyjny (po cenie promocyjnej) i znalazł by szybko nabywcę. Podsumowując, moim zdaniem, akcja promocyjna powinna być czynnością ciągłą, od umieszczenia towaru na stoisku do umieszczenia tabliczki z jego ceną. W zastanym przypadku, w moim subiektywnym odczuciu, było to drażnienie klienta - "możesz kupić taniej, ale musisz krążyć po sklepie i czekać" - w domyśle, może klient czekając kupi coś jeszcze.