Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: W restauracji zamówiłem kawę, następnie pokazałem obsługującemu pracownikowi paragon z poprzedniej wizyty w McDonald`s. Na tym paragonie zapisałem kod, otrzymany za ocenę jakości obsługi w ankiecie na stronie internetowej McDonald`s. Wybraną nagrodą miały być lody gratis. Pracownik oświadczył, nie zrealizuje mojego zamówienia, ponieważ muszę przedstawić zdjęcie kodu, lub e-mail z podanym kodem. Byłem zdziwiony, ponieważ wcześniej, dwukrotnie (w innych restauracjach McDonald`s) zrealizowałem zamówienie gratis na podstawie kodu odręcznie zapisanego na wcześniejszym paragonie z McDonald`s. . Poprosiłem o rozmowę z managerem. Za chwilę podeszła do lady Pani Manager. Przedstawiłem się i poprosiłem o przedstawienie. Pani Manager odpowiedziała, oschłym tonem, że nie ma obowiązku przedstawiać się klientom. Przyjąłem to do wiadomości, ponieważ zauważyłem identyfikator z imieniem i stanowiskiem: "Marzena, Manager". Opisałem problem z realizacją zamówienia.. Pani Manager oświadczyła, ze powiadomi o sprawie cyt.: "kierownictwu na górze", a zamówienie będzie zrealizowane jedynie jak przyniosę zdjęcie kodu lub e-mail z kodem. Nadmieniłem, iż dwukrotnie w kwietniu br. zrealizowałem w innych restauracjach McDonald1s, gratisowe zamówienie po przedstawieniu odręcznie zapisanego kodu. Pani Manager, powtórzyła swoją decyzję. Niejednolite procedury i nieuprzejme traktowanie zniesmaczyło mnie. Oschły, odpychający ton głosu Pani Manager sprawił, że zupełnie odeszła mnie ochota na konsumpcję lodów. Zamówioną kawę ( na miejscu), dostałem przy ladzie do ręki w kubku, bez tacy, bez serwetki, nawet bez zapytania o cukier. Co ciekawe, w restauracji nie było tłoczno, a w kolejce za mną nikt nie stał. Do wypicia kawy usiadłem przy wolnym stoliku. W lokalu nie było czysto. Na środku blatu mojego stolika leżał duży kawałek kapusty. Na stolikach obok też były jakieś resztki jedzenia. Jeden z pracowników dwukrotnie przechodził obok tych stolików i zupełnie nie zareagował na ten widoczny nieporządek. Wydaje się, że ta restauracja ma problem z jakością obsługi.