Opinia użytkownika: Klient_5Azv
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Kurier zadzwonił do mnie z pretensjami czemu mnie w domu nie ma (zadzwonić wcześniej czy napisać sms-a, w jakich godzinach można się go spodziewać, już nie dał rady, ale dzwonić po fakcie już mógł - ot logika level... właściwie nie wiem co). Był nieprzyjemny i nie dało się z nim sensownie porozumieć. Opryskliwie stwierdził, że będzie w poniedziałek. Na moje pytanie, w jakich godzinach, stwierdził, że nie wie. Ja też nie wiem. Nie wiem np. po co ten pan zatrudnia się jako kurier, skoro nie chce swojej pracy należycie wykonywać i ma tylko do wszystkich o wszystko pretensje. Nie wiem, dlaczego firma inpost pozwala swoim "kurierom" na takie zachowania. Coś wątpię, żeby ta przesyłka została mi dostarczona, biorąc pod uwagę, jak zostałam potraktowana. Pewnie zostanie odesłana do nadawcy, a mi zostanie zapłacić ponownie za jej dostarczenie (ale już innej firmie). Z kuriera inpostu już sobie daruję korzystanie. Szkoda moich nerwów (i pieniędzy też).