Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Jestem zażenowany jakością obsługi klienta na dziale z obsługą - wędliny. W dniu dzisiejszym dokonywałem tam zakupów ok. godz. 11.00. Byłem przerażony zachowaniem sprzedawczyni (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), która nie tylko, że obsługiwała bardzo powoli i bez używania zwrotów grzecznościowych, ale ostentacyjnie żuła gumę w czasie obsługi klientów. Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją, że pracownik sklepu będący za ladą, w bezpośredniej obsłudze klienta, bardziej zajęty jest żuciem gumy, niż zaangażowaniem w obsługę klientów. Widok był bardzo przykry, niesympatyczny i na pewno nie świadczy o zachowaniu standardów obsługi klienta w Państwa sklepie. Zgłosiłem ten fakt, zaraz po odejściu od lady, pracownicy sklepu w czerwonym polarze (niestety identyfikator niewidoczny dla klienta), która wysłuchała mojej opinii i tyle. Jest mi bardzo przykro, że muszę zwracać uwagę na takie rzeczy, ale uważam, że sytuacja taka nie powinna mieć miejsca.